29 decembrie 2006

Hop si eu in lada cu zestre!

As vrea sa pun si eu in lada cu zestre pentru Europa un blog... blogul meu din studentie: Detinut in facultate... doar asa, ca sa stim cu ce o sa se ocupe studentii peste 5-10 ani. As vrea sa mai pun niste fotografii de prin locurile unde am copilarit, sper sa ramana la fel. Nu se putea sa o uit pe nepotica mea:
Peste 10 ani o sa revin cu fotografii :).

La capitolul asteptari:
In 5 ani vreau si eu o sotie si un copil! Nu cred ca vreau prea mult.

Tag Tehnorati:

5 comentarii:

Carmen Holotescu spunea...

Buna,

Multumim pentru incredintarea acestor ganduri si a imaginii, Capsulei.

Sa se indeplineasca!

Un 2007 plin de realizari,

Carmen

Mircea Lobontiu spunea...

Bravo Coane! Shi "La multi ani!"

aiureli.ro spunea...

La Multi Ani si voua, celor care aveti grija de noi, blogalaii!

Adrian Cristea spunea...

Ba chiar nu sunt aiureli!
-Multumiri pentru ca ai incredintat Capsulei Timpului lucruri atat de personale (dar am vazut in foto pentru cine, sa-ti traiasca!)
-Vad ca tu crezi cu tarie in puterea blogului (chiar a Blogului Blogurilor...) As vrea sa vorbim dupa sarbatori. "Uzina de Idei" nu are de gand sa se opreasca la "Capsula Timpului".(mailul meu e pe blog. al tau?)
-Un an nou fericit!

aiureli.ro spunea...

A aparut si mailu' meu la profil.
Mersi de urare, la fel si tie. La Multi Ani!